piątek, 15 kwietnia 2011

Turkey - 4

Heja,

mapa - aktualizacja przy kolejnym wydaniu.
Dzięki za komentarze.
Zima powoli znika.
Mam nadzieje że troche się ociepli przede mną w Turcji przełęcze koło 2600 ale to jeszcze troche - na chwile obecną wschodnia Turcja zasypana śniegiem.
Czasami ciężko przejechać przez miasteczka Turcy zapraszają na czaj czy kawe non stop - turysta rowerowy w tych terenach to jednak abstrakcja dla nich, bariera językowa jednak spora - nawet młodzi nie znają podstaw eng...


Troche statystyk w obecnym terenie :
(pokój dla 1 osoby)

- tani hotel 15 TRY - brak prysznica, wc - narciarz, brak ogrzewania
- standard 30 TRY
- oczywiście nie wspominam o mojej własnej kwaterze !

1 TRY - 1,87 PLN

Full obiad - 12 TRY
---
Posłuchać Trójki bezcenne ;)

PS. Seba było wkupne u ekipy z Ursusa ?

Droga na przełęcz çilek geçidi

Zjazd na Eskipazar

Eskipazar

W dali Eflani

Widoki z drogi na Karacaoren

dalej na Akpinar

cd...

standardowy turecki paśnik - klasa

Kastamonu

4 komentarze:

  1. Przemo zapakuj mi cosik na wynos - z checia skosztuje ;-))

    OdpowiedzUsuń
  2. No mam nadzieję, że jak już bierzesz kwaterę, to tę za 30. Żarcia zazdroszczę. Jak za kilka lat będzie ruszać wycieczka pt. "Śladami Przemka Biernata", to się wypróbuje ;)

    A ekipa? Nawet nie zauważyli, że się tam pojawiłem. A może się boją, że im lusterka postrącam w ramach napiwku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marku czekam na adres !!~!
    --
    Chyba Seba masz racje jak luksus to luksus - obiło Ci się coś o uszy że czynsz ma wzrosnąć :)

    OdpowiedzUsuń